Då var det dags - Den 2010-04-04 Klockan 21:20:57

Det blev visst en ny blogg... Hokus pokus. Det var alldeles för längesen jag hade någonstans att skriva. Förvisso har min gamla blogg funnits kvar hela tiden, men efter otaliga försök att komma igång med bloggandet gav jag upp den någon gång i typ september.

Jag vet inte om jag är nöjd med designen riktigt än, men jag bryr mig inte så mycket om jag ska vara ärlig. Ville mest ha något enkelt och hårt, vilket jag tycker jag lyckades med. Vi får se om jag står ut med mitt jättestora ansikte i headern så länge dock.

Eftersom det inte än nån som känner till att jag skaffat ny blogg spelar det ingen roll om jag skriver, så jag tänker sluta nu. Nu blir det snart film. Om jag lyckas övertala Ida dvs. Men det blir nog inget större problem när jag berättar att jag hittade An Education på TPB, äntligen med svensk text.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback