En motreaktion på igår - Den 2010-04-12 Klockan 21:20:51

Känns onödigt att berätta att solen har tittat fram idag. Det har ni nog märkt ändå. Men en förbannat skön dag har det varit iaf. Det var det inte igår... det var mest en förbannat förbannad dag.

Skattebeskedet landade i brevlådan här om dagen och jag blev positivt överaskad. Mycket positvt överaskad. Dessutom känns det som att det börjar växa fram någon sorts duglig ekonomi i mitt liv. Tro mig, det är efterlängtat.

Jag klinkade lite gitarr nyss och konstaterade att det var på tok för länge sedan jag spelade in något nu, mitt huvud börjar bli fullt. Jag ska försöka hinna med lite sånt imorgon för snart ramlar Foppa in på en kopp kaffe. Då blir det ingen gitarr.


En stad som ligger tom, en känsla som är lättskrämd.
Jag börjar se dig som du är.



Kommentarer
Postat av: E

Sv:

Jag vet om att du har rätt, att man överlever. Det har man ju gjort alla andra gånger. Men javisst, ont gör det. Men man överlever.



Tack så mycket!

2010-04-14 @ 18:13:41
URL: http://januarihjertat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback