Ännu ingen hemlängtan - Den 2010-08-20 Klockan 01:37:23

Nu är luften sval, det är första gången sen jag lämnade landet lagom som regnet verkligen öst ner. Nu har det slutat regna, takfönstren är vidöppna och jag sitter uppe i mörkret med datorn. Jag befinner mig i slutskedet av mixningen av en låt. Håller på och mixar sångspår nu. Det är fan inte det lättaste. Men bra blir det.

Sen senast har jag gjort några nya upptäckter.

1. Grillad färsk tonfisk är sjukt gott.
2. När vi är hemma märks det inte att vi är utomlands.
3. När vi går utanför dörren märks det att vi är utomlands.
4. Kackerlackor är inte så äckliga, vanliga tvestjärtar är äckligare.
5. Jag saknar en spelningskamrat här, jag pratar med mig själv för mycket.
6. Min dator ger mig elchocker för att eluttagen här är ojordade.

Det var allt för nu. Imorgon är det en ny dag.

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: TACK för medhållet! anonyma kommentarer gör mig förbannad, särskilt när de är ogrundade påhopp.

hoppas ni har det bra!

2010-08-20 @ 11:58:52
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Lena M Wallin

Ska bli jättekul att höra din musik. Skitbra blir det förstås. Du är bra. Inte medioker...

2010-08-21 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback