En plats där ingen visste vem jag var - Den 2010-08-06 Klockan 19:56:23

Nu tror jag att det börjar sjuka in. Vi har vandrat gator planlöst i timmar idag. Ska man lära sig staden måste man ju börja någonstans. Promenerandet avslutades med en tur in till affären. Chips + Öl = Kvällsmat. Men inte för Ida. Hon ska vara så jäkla duktig och äta vattenmelon istället.

Nu ska jag packa upp instrumenten för att se hur de mår efter flyget igår. Jag har ju trots allt lovat mig själv att jag ska spela flera timmar om dagen här nere. Men man behöver ju inte börja direkt. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lena M Wallin

Har läst både din och Idas blogg. Det låter som en skön början på ert spanska år. Ha det gott. Kram!



Lena o Leopold Mormor Ulla hälsar.

2010-08-06 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback