Det går framåt - Den 2010-09-15 Klockan 11:38:17



Jag har tagit mig upp lite tidigare idag. Vi ska försöka vända tillbaka dygnet. Den här dagen ska jag ägna åt skolan. Måste lägga musiken lite åt sidan ett tag. Nu har jag åtminståne i praktiken färdigställt en låt, har en som nästan är klar (max två dagars jobb) och sen har jag ytterligare en som är på god väg. Denna måste skickas hem till sverige först bara, så min vapendragare Maxo kan lägga trummor. Tanken är att jag ska släppa en lite demo med dessa tre låtar, det är en början iaf. Jag har otaliga projekt på gång.

Nu blir det kaffe och fattiga riddare. Sen, som sagt, plugg...

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag har lyssnat på Legionär några gånger nu och med risk för att uppfattas som självupptagen måste jag säga att den gör ont!



Men du har verkligen lyckats där!

2010-09-17 @ 12:05:06
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/
Postat av: Jesper

kolla in detta, läs och lyssna, helt fantastiskt coolt band, lyssna speciellt på heavy pop, lucifer calling och concrete gold.



World Unite/Lucifer Youth Foundation

2010-09-17 @ 18:56:47
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback