Regnhumör som hänger kvar - Den 2010-09-22 Klockan 20:32:18

Det har stått ganska still här de senaste dagarna. Till stor del kan det nog bero på de senaste dagarnas frekventa regnskurar. Jag har gått på halvfart och inte känt någon större lust att prestera något alls. Men det är skönt ibland det med. Jag ska försöka ta mig i kragen imorgon...

Jag upptäckte här om dagen att posten här i Barcelona har skickat tillbaks mina skor till Kina. Hade beställt converse på eBay, som vanligt, men den här gången blir det nog lite svårare att få tag på dem. Vi får se hur det går. Känns ju inte så där jätteroligt om två par converse bara försvinner. Det största problemet är nog att jag inte har ordförråd nog att skrika på postpersonalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback