Snart tillbaka, för en stund. - Den 2011-04-15 Klockan 23:10:23

Idag har det varit segt. Dagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig men den tog sig ganska bra ändå. Efter wok på torget och kaffe på ett av de invanda caféerna i området har jag pluggat lite spanska och klinkat lite på gitarren. Inte mycket på en dag, men lungt och skönt har det varit i alla fall.

Nu är det inte många dagar kvar tills det bär av hem till Sverige. Vi köpte biljetter tidigare i veckan när jag fick pengar från CSN, efter en evighet av pappersexercis fram och tillbaka. 13 dagar blir det att spendera hemma i fosterlandet. Jag tror det kommer kännas förbannat skönt att komma tillbaka ett tag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du bloggar igen. Lyssnade nyss på "Legionär" och tycker att du ska skicka in den till Idoljuryn. Kram!

2011-05-09 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback