God natt, god morgon, god dag - Den 2011-06-20 Klockan 05:59:56

Jag sitter uppe och skriver. För några timmar sedan köpte vi flygbiljetter till Sverige. Den 25:e Juli. Jag har blandade känslor och vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv. På ett sätt känns det kul att återvända, samtidigt kunde jag inte sova när vi gick till sängs. Jag började grina utan att riktigt känna mig ledsen. Det är mest en oro jag känner. Oron inför att jag kommer känna att en för stor del av mig stannat kvar här när jag återvänt till mitt hemland. Jag kan heller inte låta bil att gråta glädjetårar när jag tänker på hur fina vänner vi träffat här, på samma sätt som jag i september fällde tårar över alla fantastiska vänner där hemma. Det blir nog inte till att sova i natt. Känns ganska lönlöst. I stället blir jag kvar här vid datorn och jobbar med musiken.

På tal om någonting helt annat, jag har byggt färdigt mitt gitarrprojekt. Det hela började med en photoshop-prototyp någon gång i oktober och nu har jag knåpplat ihop de sista delarna. Den låter riktigt bra och har verkligen den där snärtiga diskanten jag skanar hos min andra telecaster. Jag ska se till att fixa bilder snart.


Godmorgon. Hoppas någon sovit gott i natt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback