Hej, se på mig. - Den 2011-05-25 Klockan 23:26:02

Fan vad det är varmt. Det är nästan outhärdligt om dagarna, nu innan man vant sig. Kvällarna är sköna däremot. Vi hämtade ut ett paket på posten idag. Jag glömde min mobilladdare hemma i Sverige när vi var hemma på besök, så mina päron fick skicka ner den. Vi passade på att be dem skicka med marabou-choklad och punschrullar, så idag har vi käkat punschrulle till kaffet. Världens godaste punschrulle.

Jag har haft panik på mitt hår ett tag, så idag när månadspengen trillade in knatade jag till asiat-plotter-affären (svårt att förklara konceptet) och köpte en hårtrimmer. Efter lite bråk med att klippa sig själv i nacken blev det faktiskt riktigt bra. Med viss "hej, se på mig"-varning ska ni få se en bild på hur det blev.



Knappast jättebra bild, jag vet. Men jag orkade knappast knycka Idas systemkamera för att knäppa en bild på mitt hår. Hade känts till och med mer ego då, dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback